
Polary z nadrukiem to elementy odzieży pracowniczej, które cenione są głównie za swoje cudowne właściwości. Bluza wykonana z takiego materiału zapewnia wysoki komfort termiczny, jednak przy okazji jest także przewiewna.
Nic więc dziwnego, że polary z logo są bardzo chętnie zamawiane przez właścicieli firm z różnych sektorów. W którym miejscu takiej odzieży można jednak nanieść aplikację? Sprawdź!
Nadruk na piersi
Zamawiając polary reklamowe, zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na nadrukowanie logo na piersi. Jest to bardzo uniwersalne oraz praktyczne rozwiązanie. Aplikacja jest wtedy bardzo dobrze widoczna.
Każda osoba będzie w stanie szybko je zlokalizować i dowiedzieć się, z przedstawicielem jakiej marki ma właśnie do czynienia.
Symbol firmowy w większości przypadków nanosi się po lewej stronie odzieży. Dlaczego? Taki zabieg stosuje się w licznych markach odzieżowych klasy premium.
Logo znajduje się wtedy blisko serca, co niesie za sobą pozytywne skojarzenia oraz emocje. Symbolizuje duże przywiązanie do marki. Jeśli więc chcesz zamówić polary dla swoich pracowników, to miejsce jest wręcz idealne.
Czy są jednak sytuacje, kiedy to znak na piersi nie jest do końca polecany? Tak. Gdy polary będą noszone głównie przez kobiety, musisz pamiętać o ich dłuższych włosach. Te najczęściej będą opadały na logo, skutecznie je zasłaniając.
Firmowy znak na rękawie
Co powiesz na polary robocze z nadrukiem na rękawie? Taka praktyka również jest stosowana dość często. Logo czy znak firmowy muszą być jednak wtedy niewielkich rozmiarów. Obszar ten jest dość mały, dlatego niejednokrotnie wkomponowanie w nie czegoś większego bywa niemożliwe.
Do tego musisz pamiętać, że ręka cały czas pracuje. Logo nie zawsze będzie wtedy widoczne w całej swojej okazałości. Mimo to rękaw cieszy się dużą popularnością, szczególnie jako dodatkowe uzupełnienie większego nadruku znajdującego się w innym miejscu.
Duże logo na plecach lub klatce piersiowej
Gdzie jeszcze możesz nanieść aplikację, zamawiając polary z logo firmy? Jeśli zależy Ci na naprawdę dużym symbolu, najlepszym miejscem okażą się… plecy. Na tym obszarze jest ogromne pole do popisu.
Nadruk może składać się z dużej ilości szczegółów oraz kolorów. Niemalże cały czas będzie dobrze widoczny. Jeśli rozmiar odzieży zostanie dobrany w prawidłowy sposób, aplikacja w ogóle nie będzie się marszczyć czy zaginać.
Drugim podobnym miejscem jest klatka piersiowa. W tym przypadku znowu możesz zdecydować się na naprawdę dużą aplikację. Są jednak pewne przeszkody. Jakie? Polary robocze bardzo często mają wszyty zamek błyskawiczny. Podczas projektowania nadruku koniecznie należy o tym pamiętać.
Kolejna przeszkoda dotyczy natomiast pań. Oczywiście trzeba pamiętać o ewentualnym zakryciu części aplikacji przez włosy, ale także o możliwości zmiany jej kształtu lub lekkiej deformacji przez biust. Przy polarach problem ten jest nieco mniejszy niż np. przy elastycznych koszulkach, jednak warto mieć go z tyłu głowy.
Niewielki symbol na kołnierzyku
Polary robocze cenione są przez większość pracowników nie tylko za miękki i ciepły materiał. Wysoki komfort zapewnia im także niewielki kołnierzyk przypominający stójkę czy półgolf.
Taki element chroni przed zimnem, ale także może okazać się ciekawym miejscem na firmowe logo – szczególnie jeśli to osadzone jest na prostokątnym tle.
Oczywiście tak samo, jak przy rękawie, będzie to raczej lepsze rozwiązanie na dodatkowe znakowanie, aniżeli główne. Mimo to warto się na nie zdecydować. Istnieje wtedy większa szansa na jeszcze mocniejsze wybicie się z tłumu.
Na temat znakowania odzieży znajdziesz więcej na stronie https://www.e-logos.pl